Dos incendis a les últimes hores a La Vall d'Albaida
Un d'ells de canyar a Castelló de Rugat i l'altra d'una vivenda a Albaida

Actuació dels bombers a Albaida

Ontinyent
Durant les últimes hores a La Vall d'Albaida s'han registrat dos incendis, un d’ells de canyar a Castelló de Rugat i l’altre d’un habitatge al municipi d'Albaida.
L’incendi de canyar es va produir durant aquest cap de setmana al municipi de Castelló de Rugat, on el dissabte es desplaçaven dotacions de bombers del Consorci, el BRIFO i comandaments dels propis Bombers Valencia, així com unitats dels Forestals i aèries. El CCE de la Generalitat va establir fins i tot la Situació 1 del Pla Especial davant del risc d'Incendis Forestals (PEIF) a l'incendi de vegetació declarat a Castelló de Rugat degut a la proximitat d'una vivenda a la zona afectada. Finalment va ser donat per controlat el diumenge i per extinguit durant la vesprada d’ahir.
D’altra banda durant el dia d’ahir va esclatar un incendi a una vivenda d’Albaida. L'incendi es va produïr a les 8 del matí i van haver d’intervindre 2 unitats de Bombers, Policia Local i Guàrdia Civil. Es va haver d’evacuar una persona que es trobava dormint i tot l'edifici va ser desallotjat per precaució. Cap a les 14:00 del migdia els veïns van poder tornar als seus habitatges i no es va haver de lamentar persones ferides.
Informatius matinals de Ràdio Ontinyent
Escuchar
10:00
Escuchar
10:00
Escuchar
10:00
Escuchar
10:00
Escuchar
10:00
Escuchar
10:00
Escuchar
10:00
Escuchar
10:00
Escuchar
10:00
Escuchar
10:00




