El record de Joan Valls torna al carrer i torna a la placeta El Fossar tres anys després
Amics de Joan Valls i Jordà han tornat a organitzar els actes amb motiu del primer de maig quan l'escriptor alcoià hagués complert 106 anys

Un instant de l'entrega de flors final al bust de Joan Valls a la placeta del Fossar / Paco Agulló

Alcoi
Els Amics de Joan Valls i Jordà han tornat al carrer. Després de dos anys per la pandèmia i un de parada tècnica, en aquest 1 de maig de 2023 s'ha pogut tornar a gaudir dels actes relacionats amb l'escriptor alcoià el dia que hagués complert 106 anys en el lloc habitual de la placeta del Fossar.

Hiroshi Fujii i Lluís Torró interpreten La Muixeranga amb el bust de Joan Valls en primer plànol / Paco Agulló

Hiroshi Fujii i Lluís Torró interpreten La Muixeranga amb el bust de Joan Valls en primer plànol / Paco Agulló
Amb la participació de la Coral Polifònica Alcoiana, els cantants i músics Ferran Rodes i Pep Bornay i Hugo Mas i Jacobo Blanes, han volgut aportar la seua música, mentre que també s'han llegit alguns dels seus poemes. Per últim, Hiroshi Fujii ha interpretat 'El cant dels ocells' a la dolçaina, mentre que acompanyat per Lluís Torró al tabal s'ha pogut escoltar 'La Muixeranga', després de la qual s'ha fet una xicoteta ofrena floral al bust de l'esciptor que hi ha a la mateixa placeta del Fossar.

Altre instant de l'ofrena de flors a Joan Valls / Paco Agulló

Altre instant de l'ofrena de flors a Joan Valls / Paco Agulló
Manel Rodríguez-Castelló ha explicat a Radio Alcoy quins erens els protagonistes de l'acte poc abans que començara i ha recordat la importància de Joan Valls en la defensa de la llengua valenciana.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Manel Rodríguez Castelló parla sobre la cita amb Joan Valls (01/05/2023)

Paco Agulló
Licenciado en Geografía e Historia y, por ello, contador de historias. Entró a formar parte Radio Alcoy...




