Històric ascens de l'Aielo FS
Els de José Tafalla jugaran en Primera Regional la pròxima temporada després d'una extraordinària temporada
L'entrenador de l'Aielo FS, José Tafalla, ens parla sobre l'ascens aconseguit
Ontinyent
La Vall d'Albaida continua sumant ascensos en esta temporada que està sent molt profitosa per a l'esport comarcal. En aquest cas es tracta d'un equip amb tan sols dos anys de vida i que ja ha aconseguit el primer dels objectius de la seua fundació, arribar a la Primera Regional de futbol sala.
Es tracta del Club Nou Color Aielo FS, un equip que com vam dir disputava en aquesta 2022/23 la seua segona temporada d'existència i ho ha fet per tot lo alt. Els números de l'Aielo son els d'un equip campió, amb 59 punts en 23 partits, 19 victòries, 2 empats i tan sols 2 derrotes, l'última d'elles a més el passat mes de novembre. Més de mig any sense conèixer la derrota que han fet possible un ascens molt important i celebrat al municipi.
Aquest cap de setmana els jugadors, cos tècnic i directiva podran gaudir d'aquesta fita amb els seus, ja que acomiaden la temporada a casa, concretament demà dissabte a partir de les 18:30 hores contra el New Benifaió 2020 FC en un encontre que més que 3 punts serà una festa del futbol sala per als aficionats aieloners que es desplacen fins al pavelló.
Pots escoltar l'entrevista amb el seu entrenador, José Tafalla, fent clic a la foto que encapçala aquesta noticia