Baloncesto

Ontibasket, campiones autonòmiques de 3x3

L'equip ontinyentí estarà a Mallorca el pròxim mes de juny com a millor equip Sub-17 de la Comunitat Valenciana

Les guanyadores del torneig junt a l'alcalde d'Ontinyent, Jorge Rodríguez

Ontinyent

L’equip femení sub17 d’Ontibasket 3x3 es va proclamar aquest passat dissabte campiones autonòmiques de 3 contra 3.

En un matí on els 8 millors equips de la Comunitat Valenciana es donaven cita al poliesportiu d’Ontinyent, les xiques d’Ontibasket començaven amb mal peu el dia caient contra San Blas, el mateix equip que les havia derrotat a les semifinals de la primera fase.

Sense marge d’error, les ontinyentines van vèncer de forma contundent tant a Godella com a Paterna, però la derrota davant San Blas les feia enfrontar-se amb les grans favorites a les semifinals, el València Basket. En un partit extraordinari per part de totes les jugadores, les representants de l’equip ontinyentí van aconseguir guanyar per 18-20.

A la final les esperava la bèstia negra, per tercera vegada el San Blas es creuava en el camí de l’equip ontinyentí, però ja amb el bitllet assegurat per al campionat d’Espanya, Ontibasket 3x3 va completar la seua revenja guanyant la final per 10 a 11.

El pròxim 10 de juny Ontibasket té una cita amb el campionat d’Espanya que se celebrarà a Mallorca.

  • SER Deportivos Vall D’Albaida (18/12/2025)

  • SER Deportivos Vall D’Albaida (17/12/2025)

  • SER Deportivos Vall D’Albaida (16/12/2025)

  • Juanma Bas, presidente del Ontinyent 1931, explica los cambios tras la suspensión del partido ante el Castellonense

  • SER Deportivos Vall D’Albaida (15/12/2025)

  • SER Deportivos Vall D’Albaida (12/12/2025)

  • Roberto Bas: “Llegamos preparados y con la ambición de seguir creciendo”

  • Iñaki Rodríguez: “Sabemos que será difícil, pero vamos a por los tres puntos”

  • SER Deportivos Vall D’Albaida (11/12/2025)

  • SER Deportivos Vall D’Albaida (10/12/2025)