Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Una jove de Salem publica el llibre perfecte per als esmorzadors

Baix el nom "La guia dels esmorzars a la Comunitat Valenciana", Aina Gilabert ha fet un exquisit i saborós llibre

Entrevista a Aina Gilabert, ha publicat la Guia dels Esmorzars a la Comunitat Valenciana

Entrevista a Aina Gilabert, ha publicat la Guia dels Esmorzars a la Comunitat Valenciana

00:00:0008:50
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Ontinyent

La jove de Salem, Aina Gilabert, ha escrit segurament el llibre més exquisit i saborós que es recorda. Aquesta jove valldalbaidina va realitzar un treball de fi de grau de Belles Arts sobre una de les grans cultures que hi ha a la Comunitat Valenciana, l’esmorzar.

Baix el nom de ‘La Guia dels esmorzars a la Comunitat Valenciana’, Aina Gilabert va fer un llibre guia il·lustrat fins que una editorial va decidir tirar avant i publicar el seu llibre. Un del que a més ens explicava Benavent que està molt orgullosa “d’haver pogut publicar aquest llibre en valencià i sobre la Comunitat Valenciana”.

Aina va estar al nostre programa de l’Hoy por Hoy Vall d'Albaida després d'haver estat presentant l'obra a Carrícola, i ens va explicar la finalitat en la que pensava quan va decidir traure aquest llibre. Escolta l'entrevista completa fent clic a la imatge que encapçala la noticia.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir