El Conservatori de Música d’Alcoi tanca el curs amb un concert al Teatre Calderón
L’audició serà el dijous 15 de juny amb l’orquestra de cordes i la banda del centre professional Joan Cantó

Tragaluz- Concert fi de curs del Conservatori Professional de Música Joan Cantó d'Alcoi
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Alcoi
El Conservatori Professional de Música Joan Cantó d’Alcoi tancarà el curs 2022/2023 amb un concert. Serà el dijous 15 de juny quan els alumnes pujaran a l’escenari del Teatre Calderón per interpretar un variat repertori.
En Tragaluz hem rebut a Juan Antonio Recuerda, director del conservatori de música, que ens ha contat que l’audició està dividida en dos parts. En la primera tocarà l’orquestra de cordes i en la segona la banda del centre. L’alumnat tindrà als faristols obres de Yokoyama, Evers, Binge, Monti o José Vicente Egea. Els músics estaran dirigits per Gregorio Casasempere.
Recuerda, al suplement cultural de Ràdio Alcoi, ha aprofundit en les peces que els espectadors podran escoltar en aquest concert que s’iniciarà a les 19 hores. L’entrada és lliure amb la invitació que es pot retirar en ticketalcoi.com o a la taquilla del Teatre Calderón.




