Com es prepara el saló de plens d'Alcoi per a la constitució de l'Ajuntament i l'elecció de l'alcalde?
Agustín Tárraga, responsable de les Depedències Municipals, explica com es vist la Casa Consistorial i quin és el protcol per a la sessió plenària que encetarà la legislatura 2023-2027

Preparatius per al ple de constitució de l'Ajuntament d'Alcoi
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Alcoi
El personal municipal fa dies que està preparant les dependències de la plaça d'Espanya per a celebrar la constitució de l'Ajuntament i l'elecció de l'alcalde en el ple extraordinari que convocat per a aquest dissabte 17 de juny a les 12 hores.
En aquestos compassos previs a l'obertura oficial de la legislatura 2023-2027, hem estat al saló de plens amb Agustín Tárraga, responsable de les Dependències Municipals, per a saber quin són els preparatius i el protocol que es segueix per a l'acte on prenen possessió els 25 regidors de la Corporació Municipal i s'elegeix a la màxima autoritat d'Alcoi per als propers 4 anys.




