Ángel Guarner renova com a entrenador del CD Ontinyent
L’ontinyentí ja sap que no comptarà amb dos dels puntals de la temporada

Ángel Guarner quan va ser presentat

Ontinyent
Era un secret a veus, però ja és oficial. Ángel Guarner continuarà al capdavant del primer equip del CD Ontinyent després d’arribar a un acord per la seua renovació. Natural d’Ontinyent, Guarner va arribar a meitat de temporada després de la destitució de Cristian Ferrandis quan l’equip va entrar en una mala dinàmica.
A pesar d’un gran inici, l’equip no va poder entrar finalment a la nova Lliga Comunitat després d’una mala ratxa de resultats que van allunyar a l’equip dels 8 primers llocs. Des de la seua arribada a l’equip, el CD Ontinyent va aconseguir victòries de molt de mèrit com la aconseguida a La Murta o contra el Castellonense, a banda d’empatar un encontre que podien haver guanyat contra L’Olleria CF.
Finalment l'equip va finalitzar la temporada en la posició 14 amb 39 punts, a 11 de l'accés a Lliga Comunitat, però lo cert és que l'equip es va deixar punts pel camí una vegada ja era impossible entrar entre eixos 8 primers classificats.
Dos importants baixes per a Guarner
El tècnic ontinyentí ja sap que no tindrà al planter a dos dels seus homes de confiança durant la temporada. El porter Palopa i defensa central i capità, Capone, ja han anunciat que no seguiran a La Puríssima, però previsiblement sí que la visitaran, ja que han signat amb el Muro CF.




