Enrique Moltó: "En aquest mes d'agost, L'Orxa ha superat els 45 graus"
El climatòleg de Radio Alcoy ha estat en Hoy por Hoy Alcoy fent un balanç de l'estiu climàtic on ha destacat les altes temperatures i la pluja del passat diumenge 27 que va deixar prop de 30 litres per metre quadrat

Enrique Moltó fa un repàs dels dos últims mesos de juliol i agost (31/08/2023)
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Alcoi
El climatòleg de Radio Alcoy, Enrique Moltó, ha fet una visita a l'estudi central per a participar en el programa Hoy por Hoy Alcoy on ha fet un balanç de l'estiu climàtic que acaba hui amb els mesos de juliol i agost.
Moltó ha destacat dos aspectes com podem escoltar en l'àudio adjunt, les altes temperatures que van arribar a alcançar els 40 graus a Alcoi i els 45 en punts d'aquestes comarques com L'Orxa, i les precipitacions, en concret les del diumenge 27 d'agost que van arribar a suposar quasi 30 litres per metre quadrat, quan habitualment no sol haver pluja aquests dos mesos.
També fa un pronóstic per al pròxim cap de setmana on s'espera el que podríem dir una xicoteta Dana o Gota Freda.

Paco Agulló
Licenciado en Geografía e Historia y, por ello, contador de historias. Entró a formar parte Radio Alcoy...




