Lorena Zamorano: “La voluntat és reinventar-se cada any per fer la Fira Modernista més gran i més atractiva per als alcoians i visitants”
La regidora de Turisme explica quina serà l’activitat d’aquest esdeveniment que, en aquest 2023, està dedicat a la primera metgessa alcoiana Virgínia Soler Alberola
Alcoi
A poques hores perquè a la façana de l’Ajuntament lluïsca el cartell de la Fira Modernista d’Alcoi 2023, hem rebut a l’estudi a Lorena Zamorano. Aquest dilluns s’enceta la setmana modernista que conduirà al divendres on, amb el pregó de la periodista alcoiana Amalia Garrigós, es donarà el tret d’eixida a la Fira Modernista.
Per davant, set dies farcits d’activitats (xerrades, exposicions, tallers, recreacions o balls) per a una edició, la sisena, que està dedicada a la primera metgessa alcoiana Virgínia Soler Alberola. La regidora de Turisme, durant l’entrevista, ha explicat els motius perquè van decidir que aquesta dona fora l’homenatjada i ha subratllat el treball que realitzen diferents entitats per participar en aquest esdeveniment. Una organització que es veu reflectida a l’agenda de la Fira Modernista (que es pot consultar ací) i que serveix de guia per al públic que, durant aquestos dies, anirà al centre de la ciutat per gaudir de les diferents propostes. Perquè “la voluntat és reinventar-se cada any per fer la Fira Modernista més gran i més atractiu per als alcoians i visitants”, ha dit Zamorano.