Muro organitza la 18 edició de la seua Fira Gastronòmica i Agroalimentària
La regidora de Turisme, Carol Ivàñez, explica en Hoy por Hoy Alcoy detalls d'aquesta activitat que es podrà visitar del divendres 29 de setembre fins al diumenge 1 d'octubre
Carol Ivàñez: "La Fira d'aquest any està plena d'activitats i paradetes" (28/09/2023)
Muro
La XVIII edició de la Fira Comercial del Sector Agroalimentari i Gastronòmic de Muro està ja molt prop a iniciar-se. Serà aquest divendres 29 a partir de les 19 hores quan tinga lloc la inauguració de la mateixa.
Els visitants podran acudir a Muro a visitar aquesta fira fins al diumenge on junt a unes 25 parades de productes tradicionals de tot tipus, oli, embotits, vins, dolços, formatges... ubicades en la plaça Matzem podran gaudir d'una sèrie d'actuacions musicals i culturals en directe.
La regidora de Turisme, Carol Ivàñez, ha explicat en el programa Hoy por Hoy Alcoy de Radio Alcoy les activitats programades per a aquestos pròxims dies i que podem escoltar en l'àudio adjunt.
Paco Agulló
Licenciado en Geografía e Historia y, por ello,...Licenciado en Geografía e Historia y, por ello, contador de historias. Entró a formar parte Radio Alcoy en 2018. En la actualidad colabora con entrevistas en Hoy por Hoy, la redacción de noticias para Hora 14 y narraciones en Carrusel Deportivo Local. Apasionado por el baloncesto hasta el punto de presidir la liga local.