Hoy por Hoy Alcoy
Sociedad
COMERÇ I GASTRONOMIA

Muro organitza la 18 edició de la seua Fira Gastronòmica i Agroalimentària

La regidora de Turisme, Carol Ivàñez, explica en Hoy por Hoy Alcoy detalls d'aquesta activitat que es podrà visitar del divendres 29 de setembre fins al diumenge 1 d'octubre

Carol Ivàñez: "La Fira d'aquest any està plena d'activitats i paradetes" (28/09/2023)

Muro

La XVIII edició de la Fira Comercial del Sector Agroalimentari i Gastronòmic de Muro està ja molt prop a iniciar-se. Serà aquest divendres 29 a partir de les 19 hores quan tinga lloc la inauguració de la mateixa.

Els visitants podran acudir a Muro a visitar aquesta fira fins al diumenge on junt a unes 25 parades de productes tradicionals de tot tipus, oli, embotits, vins, dolços, formatges... ubicades en la plaça Matzem podran gaudir d'una sèrie d'actuacions musicals i culturals en directe.

La regidora de Turisme, Carol Ivàñez, ha explicat en el programa Hoy por Hoy Alcoy de Radio Alcoy les activitats programades per a aquestos pròxims dies i que podem escoltar en l'àudio adjunt.

Paco Agulló

Licenciado en Geografía e Historia y, por ello,...