Ocio y cultura

La Pobla del Duc torna a ser la seu de la gastronomia a La Vall d'Albaida

La setzena edició de la Fira Comercial i Gastronòmica arriba aquest cap de setmana

Activitat a la Fira Comercial i gastronòmica La Pobla del Duc 2022

Ontinyent

Un dels moments més divertits i deliciosos de l’any a La Pobla del Duc arriba des de demà mateix. Arriba aquest cap de setmana la setzena edició de la Fira Comercial i Gastronòmica.

Des de demà divendres a partir de les 20:00 i fins al diumenge a les 23:00 de la nit se succeïran les activitats, la cultura, el menjar i sobretot les compres als comerços de La Pobla del Duc.

Els horaris de la Fira, com ja hem dit amb obertura divendres a les 20:00, seran la resta dels dies similars. A les 10 del matí s’obriran els estands, a les 14:00 tancaran per anar a dinar i de vesprada es podrà anar de 17:00 a 22:00.

Pel mig d’eixos horaris aniran succeint-se les activitats, des de entrega de premis, tallers infantils, espectacles, batukades, bingos, parcs infantils, exhibició de doma i monta de cavalls, conferències, etc.

A banda també hi haurà cada dia esmorzars i tardeos inclosos en aquesta fira, mentre que fora dels horaris, concretament a partir de les 23:00 hores, sempre hi haurà activitats musicals per gaudir, ja siguen concerts en directe, homenatges o dj’s.

Son 16 ja les edicions en les que s’ha celebrat a l’arribada de la tardor, una xifra que la converteix en una Fira Comercial i Gastronòmica de referència i de la que ens confessava el seu alcalde que se senten molt orgullosos.

Vos deixem amb el programa complet i just baix pots escoltar l'entrevista amb l'alcalde del municipi, Vicent Gomar.

Activitats 13a Fira Gastronòmica i comercial

Entrevista a Vicent Gomar, 16a Fira Comercial i Gastronòmica de la Pobla del Duc