Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El jove de Castelló de Rugat, Ausiàs Parejo, vencedor de la Spain Guitar Music

Als seus 17 anys continua acumulant fites, en aquest cas a Tòquio, capital del Japó

Entrevista a Ausiàs Parejo, amb 17 anys triomfa al Japó

Entrevista a Ausiàs Parejo, amb 17 anys triomfa al Japó

00:00:0006:47
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Ontinyent

El guitarrista de Castelló de Rugat Ausiàs Parejo ha guanyat el primer premi en la 41 edició del Spain Guitar Music Competition, celebrada en el Millennium Hall de Tòquio el passat 14 i 15 d'octubre, i tornarà en 2024 al Japó per a realitzar una gira de concerts.

A la final del certamen van passar tres concursants dels 41 semifinalistes, que van interpretar el Concert d'Aranjuez del mestre Joaquín Rodrigo, al costat d'una orquestra composta per membres de les més importants orquestres del Japó. El segon premi va ser per a la japonesa Haruna Miyagawa i el tercer premi per al xilé Andrés Madariaga, informen fonts de l'entorn del músic.

Enguany es commemorava el 50 aniversari de la Japan Spain Guitar Association, entitat organitzadora d'este concurs que està reconegut per l'Ambaixada d'Espanya per a promoure l'intercanvi de música de guitarra entre el Japó i Espanya.

Com a guanyador del concurs, a Ausiàs Parejo li va ser entregada la copa de l'Ambaixador d'Espanya al Japó i tornarà en 2024 per a realitzar una gira de concerts.

Parejo ja va guanyar l'any passat el prestigiós concurs internacional de guitarra Alhambra CIGA2022, sent el més jove a obtindre-ho, amb tan sols 16 anys.

També en 2022 va ser guardonat amb el primer premi en el 102 Concurs Joventuts Musicals d'Espanya i en l'III Certamen de Joves Solistes de la Generalitat Valenciana, així com els segons premis en el 54 Concorso di Chitarra "Michele Pittaluga"-Alessandria i en Certamen Internacional de Guitarra "Andrés Segòvia".

El músic valencià ha obtingut 37 primers premis en concursos nacionals i internacionals i ha sigut convidat en prestigiosos festivals de guitarra d'Itàlia, Croàcia, Portugal, els Estats Units, Mèxic, França, República Txeca, el Japó i Espanya.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir