Castalla organitza la sexta edició de la Fira de la Fantasia Enric Valor
Tindrà lloc els dies 27, 28 i 29 d'octubre amb diferents activitats com premis, 'Nit de por al castell', jocs tradicionals populars, concert de Pep Gimeno Botifarra, de El Sogall i de Dani Miquel, entre altres cites

José Rico, Jesús López i Joan Borja, en la presentació d'aquesta cita / Radio Alcoy

Alcoi
Els cantautors Pep Gimeno 'Botifarra' i Dani Miquel actuaran a Castalla amb motiu de la celebració de la sexta edició de la Fira de la Fantasia Enric Valor, com homenatge a un dels escriptors més importants de la localitat. Per això s'organizaran diferents activitats els dies 27, 28 i 29 d'octubre, divendres, dissabte i diumenge.
Jesús López, alcalde de Castalla, ha destacat en la presentació als mitjans la figura d'Enric Valor.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Jesús López, alcalde de Castalla, recorda la figura d'Enric Valor (25/10/2023)
José Rico, regidor de Cultura de la població, donava detalls d'aquestes dos actuacions centrals de Pep Gimeno i Dani Miquel.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
José Rico, regidor de Cultura, parla sobre els dos concerts (25/10/2023)
Joan Borja, director de la Càtedra Enric Valor de la Universitat d’Alacant, destacava que era una de les edicions més importants.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Joan Borja, director de la Càtedra Enric Valor (25/10/2023)
No faltaran els jocs infantils tradicionals, una ruta literaria guiada pel barranc de la Fusta i Planisses, una taula redonda sobre els 40 anys del llibre 'Temps de batuda', actuació del mag Joan Vidal i una entrega de premis del II Concurs Fotogràfic d'Espaís Valorians, d'entre altres cites.




