Juan Javier Gisbert presenta el llibre 'Alcoy y su Bando Real (1923-2023)' en Fundación Mutua Levante
L'acte serà el dimecres 29 de novembre a les 19 hores a l'auditori de la seu cultural de la Plaça d'Espanya

Juan Javier Gisbert presentarà el 29 de novembre el llibre sobre el centenari del Ban Reial
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Alcoi
Alcoy y su Bando Real (1923-2023) es el títol del llibre escrit per Juan Javier Gisbert i que recull els 100 anys d'aquest acte que, cada 4 de gener, anuncia a les alcoianes i alcoians l'arribada dels Reis d'Orient per a la seua visita a la ciutat.
L'autor, durant l'entrevista, explica el punt de partida d'aquesta iniciativa que, rere anys de treball, ja és una realitat amb aquesta publicació que compta amb fotografies, testimonis i molta informació sobre l'acte i amb el recolzament de Fundación Mutua Levante i l'Ajuntament d'Alcoi.
El llibre serà presentat el dimecres 29 de novembre, a les 19 hores, en l'auditori de Fundación Mutua Levante, en la plaça d'Espanya. Abans d'aquest estrena, Gisbert ha estat en Hoy por hoy Alcoy per contar com ha estat el treball i donar un tast del que podrem llegir en les 264 pàgines que abracen un segle d'història d'un màgic esdeveniment.




