Mario Candela: "La pel·lícula 'La portentosa vida del Pare Vicent' va ser el primer film religiós no oficial i això va remoure els fonaments de la societat de l'època"
El periodista alcoià fa un anàlisi d'aquest llargmetratge que va patir la col·lacació d'una bomba als serveis del cinema Goya en el dia de l'estrena, sense que, afortunadament, hagueren danys personals

Mario Candela parla sobre el film 'La portentosa vida del Pare Vicent" (29/12/2023)
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Alcoi
Fa ja uns cinc anys, el periodista Mario Candela ja va parlar de la pel·lícula 'La portentosa vida del Pare Vicent' en el programa que tenia a aquesta casa, a Radio Alcoy, i que portava per nom 'El racó del crim'. I és que durant la seua estrena al cinema Goya va esclatar una bomba als serveis d'aquesta mítica sala de projecció. Afortunadament sols una persona, de nom Lázaro, va ser afectada per l'ona expansiva, però sense patir danys d'importància.
Candela analitza aspectes vinculats a aquest llargmetratge que es va rodar a la nostra ciutat, als seus voltants, i amb la participació de nombrosos actors alcoians com a extres i noms propis com els d'Ovidi Montllor, Alejandro Soler o la seua dona Paqui Denia. Mario explica que "aquesta 'La portentosa vida del Pare Vicent' va ser el primer film religiós lliure, no oficial, res a veure per exemple per entrendre-ho amb 'Marcelino pan y vino' i això va fer que es remogueren els fonaments de la societat de l'època". Aquests i molts més raonaments són els que podem escoltar a aquest àudio adjunt.

Paco Agulló
Licenciado en Geografía e Historia y, por ello, contador de historias. Entró a formar parte Radio Alcoy...




