Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'Associació Cultural Samarita obrirà la seua seu aquest dimecres 3 per a vendre les 200 entrades del Campament Real que han quedat lliures

David Ponsoda, president de la entitat, explica que de les 6.000, els patrocinadors han tornat algunes o altres poques no s'han arribat a comprar

Jordi Martínez i David Ponsoda, en la presentació de una nova edició del Campament Real

Jordi Martínez i David Ponsoda, en la presentació de una nova edició del Campament Real

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

David Ponsoda parla sobre l'actualitat del Campament Real dels Samarites a pocs dies de la seua celebració (02/01/2024)

00:00:0010:41
Descargar

Álcoi

L'Associació Cultural Samarita obrirà aquest dimecres 3 de gener a partir de les 19:30 hores la seua seu per a vendre les prop de 200 entrades del Campament Real que han quedat lliures, entre les que han tornat els patrocinadors o les que no s'han venut de les 6.000 en total.

D'aquesta manera els Samarites esperen completar la venda de totes les entrades i de la mateixa forma valoren de forma positiva el nou sistema de venda com ha explicat en Hoy por Hoy Alcoy el seu president, David Ponsoda, qui també ha recordat que en aquest any tenen previst batre el número de voluntaris que ajudaran a Ses Majestats a montar el Campament ja que arribaran als 250.

Paco Agulló

Paco Agulló

Licenciado en Geografía e Historia y, por ello, contador de historias. Entró a formar parte Radio Alcoy...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir