Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Carles Alberola i Alfred Picó protagonitzen ‘L’Últim ball’ a Alcoi

El Teatre Calderón acollirà el dijous 29 de febrer, a les 20 hores, aquesta funció en què els seus personatges, que són dos cómics, es retroben a l’escenari després de dur anys sense treballar junts

Tragaluz- Entrevista a Carles Alberola per 'L´Últim ball'

Tragaluz- Entrevista a Carles Alberola per 'L´Últim ball'

00:00:0004:59
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Alcoi

A l’escenari del Teatre Calderón d’Alcoi arriba ‘L’Últim ball’, l’espectacle protagonitzat per Carles Alberola i Alfred Picó. La funció serà el dijous 29 de febrer, a les 20 hores, i abans que pugen a l’escenari, en Tragaluz hem rebut a Carles Alberola.

Éll és l’autor i director d’aquesta obra que conta la història de dos còmics, dues velles glòries del teatre valencià, que reben l’oferta de treballar junts en homenatge a un company mort. Fa 10 anys que no treballen junts, fa un dècada que no es parlen i ara, estos personatges, estan davant el que podria ser l'últim ball.

La companyia l’Horta Teatre presenta aquest espectacle. Per anar a veure'l, les entrades estan a la venda en TicketAlcoi i en la taquilla del Teatre Calderón.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir