Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Unesco d’Alcoi acull en març un cicle de cinema de la Transició

Un concert de Tendur (Mireia Tortosa), una exposició i la celebració del Dia de la Poesia i del Dia Internacional de Llibre Infantil i Juvenil completen la programació en la seu del club

Cicle de cinema sobre la Transició al Club d'Amigues i Amics de la Unesco d'Alcoi

Cicle de cinema sobre la Transició al Club d'Amigues i Amics de la Unesco d'Alcoi

00:00:0016:32
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Alcoi

El Club d’Amigues i Amics de la Unesco acull un cicle de cinema de la Transició. Els diumenges 3, 10 i 24 de març i 7 d’abril, a les 19 hores, seran les projeccions de les pel·lícules en la seu del club (carrer Cid, 12).

Amélia García, presidenta del Club d’Amigues i Amics de la Unesco, i Bernardo Reig, secretari del Fòrum per la Memòria Històrica i Democràtica de l’Alcoià i el Comtat a Cocentaina, en Hoy por hoy Alcoy, han explicat l’objectiu d’aquest cicle i han anunciat els llargmetratges que es podran veure a les sessions, que són amb entrada lliure.

Per altra part, la seu de la Unesco d’Alcoi continua sent l’escenari d’activitats. La programació cultural que en aquest març s’estrenarà este dissabte amb el conciert de Tendur (Mireia Tortosa), el dissabte 16 de març s’inaugurarà una exposició, el 21 d’este mes celebraran el Dia Internacional de la Poesia, a les 19 hores, amb un conversa i recital poètic La rosa de paper a càrrec de Joan Borja i, el 2 d’abril, a les 18 hores commemoraran el Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil amb un taller per a xiquets i xiquetes sobre poesia a càrrec de Francesc Pou.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir