Fundació Mutua Levante i l'Ajuntament de Bocairent signen un conveni de col·laboració
Elena Turrión, vicepresidenta de Fundació, i Xavi Molina, alcalde bocairentí, han escenificat aquest acord per a fomentar exposicions i activitats culturals

Elena Turrión, vicepresidenta de la Fundació Mutua Levante i Xavi Molina, alcalde de Bocairent, durant la signatura del conveni / Radio Alcoy

Alcoi
Fundació Mutua Levante i l'Ajuntament de Bocairent ha formalizat un conveni anual per a treballar junts en la organització d'exposicions i activitats culturals.
Xavi Molina, alcalde de Bocairent, explica que encara no està definida la programació.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Xavi Molina: "Esperem molt prompte anunciar la primera de les activitats dins del conveni" (21/03/2024)
Elena Turrión, vicepresidenta de Fundació Mutua Levante, explica que és una relació que es remonta a anys abans.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Elena Turrión: "Portem ja uns anys de relació amb Bocairent" (21/03/2024)
Les sales d'exposicions bocairentines seràn la de Joan de Joanes i el museu municipal Antonio Ferri. L'acrod és anual però totes dues parts esperen que siga prorrogable durant molts anys.
Molina ha destacat la important tasca que està realitzant en els ultims anys Fundació Mutua Levante a nivell cultural i social.

Elena Turrión i Xavi Molina, en la seua comparecència davant els mitjans de comunicació / Radio Alcoy

Elena Turrión i Xavi Molina, en la seua comparecència davant els mitjans de comunicació / Radio Alcoy




