Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Deu llibreries d'Alcoi vos esperen el 23 d'abril per a celebrar el Dia del Llibre

El proper dimarts oferiran un 10% de descompte en cada compra, entregaran roses i estaran autores i autors alcoians signant exemplars

Alcoi celebrará el 23 d'abril el Dia del Llibre

Alcoi celebrará el 23 d'abril el Dia del Llibre

00:00:0015:32
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Alcoi

Alcoi celebrarà el proper 23 d'abril el Dia del Llibre. En aquest 2024 la festa arribarà en el seu dia, Sant Jordi, i en ella participaran deu llibreries de la ciutat. De matí i de vesprada podran anar a Bretón, Cosmos, Detroit, Llorens, Natura, Pascual, Plantallibres, Quaderns, Santonja i Tinta i comprar llibres.

En representació del col·lectiu de llibreters, en Hoy por hoy Alcoy, hem rebut a Desiree Doménech, de Plantallibres; José Ernesto Nadal, de Llorens; Eva Girón, de Natura i Pau Grau, de Detroit, i ens han contat que eixa jornada, per cada compra, hi haurà un descompte d'un 10% i rebran d'obsequi el llibre Elias Seguí. Passió i art. I hi haurà més perquè, per iniciativa de la Comissió de Lletres i Literatura del Consell de Cultura, s'entregaran roses -fins esgotar les existències- i 14 autores i autores alcoians signaran exemplars en cinc llibreries i en horari d'11:30 a 13:30 hores, de 17 a 19 horas i de 19 a 20:30 hores.

Segons la programació prevista, en Detroit (c/ Oliver 5) estaran pel matí Emili Agulló, Javier Llopis i Manolo Antolí; per la vesprada, Josep Cortés i Juan Javier Gisbert. En Llorens (C/ Sant Llorenç, 1) firmaran exemplars dels seus llibres Ricardo Canalejas (en horari de matí) i Ismael Mayor i Natalia Gisbert, per la vesprada. En Plantallibres (C/ Sabadell, 24) estarán Dani Ortiz (de matí) i Laura Tárraga (de vesprada). En Cosmos (C/ Músic Josep Carbonell, 1) estará Llúcia Martín (pel matí) i Carlos Gran i Jordi Moreno (per la vesprada) i en Natura (Alameda Camilo Sesto, 11) estaran els escriptors Josep Cortés (pel matí) i Dani Ortiz i Pedro Juan Parra (per la vesprada).

El 23 d'abril, rere les Festes de Moros i Cristians, és un bon pla per anar a adquirir les novel·les, còmics, contes, etc., que ens transportaran a moltes històries gràcies a l'amplia oferta de títols que encontrarem a les deu llibreries que participen en aquesta festa del llibre.

Sigue el canal de la SER en WhatsApp
Encontrarás toda la información, el deporte y el entretenimiento: la actualidad del día y las noticias de última hora, los mejores vídeos y momentos de la radio, entrevistas, reportajes y mucho más.

Suscríbete ahora
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir