Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Ontinyent acull l'espectacle de l'Escena Erasmus de la UV

Aquest 2024 es realitzarà l'espectacle 'Qui soc jo quan ningú em mira' i la ciutat l'acollirà el pròxim 27 de juny

Edició 2022 de l'escena Erasmus / LA NAU

Edició 2022 de l'escena Erasmus

Ontinyent

El projecte teatral europeu Escena Erasmus de la Universitat de València ha presentat aquest dilluns, dia 27 de maig, el seu últim espectacle, 'Qui soc jo quan ningú em mira', una reflexió sobre la identitat personal i col·lectiva que girarà per 10 municipis valencians després de la seua estrena en el Centre Cultural La Nau aquesta semana, i un d’eixos municipis será Ontinyent.

Es tracta del quinzé espectacle del projecte teatral universitari, escrit per Anna Marí i Daniel Tormo, amb adreça de Josep Valero, el qual aborda la qüestió de la identitat personal i col·lectiva de cada persona: "Perquè, què és el que ens defineix? Què és el que fa que ens sentim part d'un poble, d'un país, d'un equip de futbol, d'una ideologia, d'una comunitat, d'algun lloc?", diu la sinopsi.

L'obra s’estrena demà mateix a la Sala Matilde Salvador del Centre Cultural La Nau de la Universitat de València i hi haurà que esperar fins al 27 de juny fins que arribe a Ontinyent. Aquesta representació compta un any més amb la producció de l’àrea de Cultura de la Diputació de València.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir