Els bombers han d'actuar a Ontinyent per el col·lapse d'una teulada a Poble Nou
El mal estat de la vivenda va fer que fins i tot haguera d'actuar la UREC

L'UREC a Ontinyent

Ontinyent
Les fortes pluges caigudes els últims dos dies semblava que anaven a passar per Ontinyent sense deixar cap esglai o sense fer malbé cap element del carrer, però finalment no ha sigut així.
Durant la nit d'ahir els bombers es van haver de desplaçar a la zona del Poble Nou, concretament al carrer Cantalar de Sant Carles, per actuar a una solsida. L'aigua havia afectat al forjat que va provocar que la teulada col·lapsara per complet.
Fins a la zona, a banda dels bombers d'Ontinyent, es va desplaçar l'oficial de guàrdia i la Unitat de Rescat en Emergències i Catàstrofes del Consorci, UREC, ja que per l'estat de l'habitatge podien produir-se nous danys si no s'adoptaven mesures pal·liatives. Per part d'aquesta unitat especialitzada van actuar set membres, que van realitzar assegurament del forjat instal·lant dos línies de puntals metàl·lics. Els ocupants de l'habitatge van ser desallotjats sense danys, però sense poder tornar a casa fins a valoració dels tècnics municipals.

Solsida a Ontinyent

Solsida a Ontinyent




