Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Aleixandre Beltrà: "En Mas de Roc creem que la diversificació i la qualitat són clau per a sobreviure en l'agricultura d'aquestes terres de muntanya"

El propietari d'aquest establiment de prop de 60 anys de trajectòria ha estat en Radio Alcoy per a parlar en el programa Hoy por Hoy Alcoy sobre l'ampla oferta que presenten de fruita de proximitat i feta de forma artesanal

Aleixandre Beltrà Ivars, en l'estudi central de Radio Alcoy

Aleixandre Beltrà Ivars, en l'estudi central de Radio Alcoy

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Aleixandre Beltrà: "L'agricultura de muntanya pot sobreviure si es diversifica" (28/06/2024)

00:00:0014:31
Descargar

Alcoi

Aleixandre Beltrà Ivars és la tercera generació de la família que està al front del Mas de Roc. Alejandro Beltrà Sanchis el seu iaio va comprar els terrenys que hi ha d'Alcoi a Ibi cap a 1966 per a dedicar-los a l'agricultura de secà però sempre estan pendent de la modernització, amb nombrosos viatges per exemple a Lleida per a veure les últimes novetats. Alejandro Beltrà Vilaplana va seguir amb el negoci i des de fa uns anys és Aleixandre Beltrà Ivars qui està al front d'aquest Mas de Roc.

Aleixandre, enginyer agrònom, ha estat en el programa Hoy por Hoy Alcoy de Radio Alcoy per a parlar d'aquesta ampla trajectòria, però en especial de l'actualitat on si vas a Mas de Roc pots comprar cireres, ambresquilles, prunes, pomes, peres... i ens explica que precisament la diversificació i la qualitat són les possibles solucions per a sobreviure en un món tan complicat com el de l'agricultura de secà de muntanya d'aquestes terres. Per exemple, explica que cullen cada ambresquilla a mà, al igual que les cireres.

Paco Agulló

Paco Agulló

Licenciado en Geografía e Historia y, por ello, contador de historias. Entró a formar parte Radio Alcoy...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir