Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Fontanars posa el punt i final a la segona edició del Challenge Comunitat Valenciana de Fèmines

S'espera que fins a un centenar de ciclistes prenguen l'eixida demà mateix

II Challenge Femenina CV // Foto: FCCV

II Challenge Femenina CV // Foto: FCCV

Ontinyent

Fontanars dels Alforins acollirà l'última prova de la II Challenge de ciclisme femení. La localitat de la Vall d'Albaida serà, el pròxim 6 d'agost, l'escenari de l'última carrera dels campionats autonòmics de ciclisme femení amb el Trofeu Ciclisme Femení Fontanars dels Alforins.

La competició s'iniciarà a les 17.30 hores amb la disputa de la prova regna de les categories elit, sub-23 i juvenils on les participants hauran de donar cinc voltes a un circuit de poc més de 12 quilòmetres sobre el terme de la localitat. A les 19.30 hores tindrà lloc la segona i última carrera en les categories de cadets i veteranes.

En total, s'espera que demà estiguen a Fontanars més d'un centenar de ciclistes vingudes de la Comunitat Valenciana, Múrcia, Madrid, Castella-la Manxa i Andalusia.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir