Beniarrés ja té preparades unes intenses festes patronals amb molta diversió i tradició
L'alcalde de la localitat, Francisco Sellés, i la regidora de Festes i tinent d'alcalde, Lara Jordá, han estat en el programa Hoy por Hoy Alcoy repassant les activitats que han preparat per als pròxims dies
Lara Jordá, regidora de Festes, i Francisco Sellés, alcalde de Beniarrés, en l'estudi central de Radio Alcoy
L'alcalde Francisco Sellés i la regidora de Festes, Lara Jordá, parlen sobre les activitats previstes dins de les festes patronals (09/08/2024)
Alcoi
Després d'una intensa setmana cultural, arriben els dies centrals de les festivitats patronals de Beniarrés. El dimecres 14 serà La Vespra, el dijous 15 el Dia de la Mare de Déu de l'Assumpció, el divendres 16, la Festivitat en honor a Sant Roc, dissabte 17 la Festivitat del Santíssim Crist de l'Empar i ja diumenge 18 la patrona, la Festivitat en honor a la Mare de Déu de la Cova Santa. De tot el que tenen preparat per aquest dies han estat en l'estudi central de Radio Alcoy per a participar en el programa Hoy por Hoy Alcoy l'alcalde de la localitat, Francisco Sellés i la regidora de Festes i tinent d'alcalde, Lara Jordá. Destacar a la presència en la part de diversió de l'orquestra Montecarlo o de Carnavalia on Tour i en la part religiosa de tradició la presència de l'Arquebisbe de València, Enrique Benavent, per a la celebració de la patrona del diumenge 18, entre altres aspectes. Sellés també ens parla de novetats en la Cova de l'Or i en el Museu del Clima.
Paco Agulló
Licenciado en Geografía e Historia y, por ello,...Licenciado en Geografía e Historia y, por ello, contador de historias. Entró a formar parte Radio Alcoy en 2018. En la actualidad colabora con entrevistas en Hoy por Hoy, la redacción de noticias para Hora 14 y narraciones en Carrusel Deportivo Local. Apasionado por el baloncesto hasta el punto de presidir la liga local.