Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L’Ajuntament de Bocairent destinarà el fons de gestió forestal a habilitar una faixa de seguretat al camí del Sant Crist

L’actuació atendrà una de les zones de propagació dels grans incendis de 1994 i 2010

Bocairent

En la memòria col·lectiva de Bocairent continuen presents els dos grans incendis que el municipi ha patit en les últimes dècades: un el 1994 i l’altre l’any 2010. En els dos casos, una de les zones de propagació del foc va ser la serra en què està situada l’ermita del Sant Crist, on conflueixen els termes municipals de Bocairent i Ontinyent.

Atenent tant aquests antecedents com les directrius previstes en el Pla Local de Prevenció d’Incendis Forestals, l’Ajuntament ha decidit habilitar una faixa de seguretat al camí que connecta la zona de Buenavista amb l’ermita del Sant Crist.

Aquest mateix migdia el nostre company Esteban Arroyo ha pogut parlar amb Xavi Molina, alcalde de Bocairent, que ens ha donat dates relacionades amb aquesta actuació: “s’han destinat més de 31.000 €” ens comentava. Una actuació que s’ha assignat per part de la Generalitat a través del fons estratègic municipal de prevenció d’incendis i gestió forestal.

Xavi ha confirmat que la idea és que es comence les primeres setmanes de setembre i que està previst actuar en 9 hectàrees de terreny forestal. A més, l’alcalde ha incidit en la importància de la responsabilitat ciutadana.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Xavi Molina parla de la responsabilitat ciutadana en la prevenció d'incendis.

00:00:0000:37
Descargar
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir