La ceguesa del buròcrata
La Punxa és l'opinió de Juan Magraner 'La ceguesa del buròcrata'
Valencia
Empatia zero. No és la primera vegada que ho dic del conseller del mig somriure etern, Rovira, el d'Educació. Paradoxa. Perquè hi ha coses, actituds, formes, que no són educades, que deixen que isca allò que, de veres, hi ha baix del somriure. Soles així es pot entendre la resposta de la seua conselleria davant la desfeta de Monbus. Enguany, és cert, els problemes no són tants. Però, justificar que les escoles afectades són poques, que no arriben a un 1%, es com si el conseller hagués pegat una puntada en l'entrecuix de pares, mares i xiquets i xiquetes afectats i afectades. Molts, per cert, d'educació especial. Tindre soles un alumne en situació de precarietat en un autobús no es cosa que puga permetre el conseller que, tal vegada, (pots dir-me boig) hauria d'haver posat per davant el seu suport a les famílies i no eixe "deixeu-me en pau que, total, sou quatre". Un tio sensible, toca.
Sigue toda la última hora en el canal de Whatsapp de Radio Valencia: haz clic aquí y suscríbete para recibir toda la información y la actualidad del día en tu móvil.
Juan Magraner
Editor 'Hoy por Hoy Matinal Comunitat Valenciana'...Editor 'Hoy por Hoy Matinal Comunitat Valenciana' y director del programa agroalimentario de 'La Llavor'.