Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Nacho Diago arriba a Alcoi amb l’espectacle ‘La màquina de Rube Goldberg’

El mag presentarà el diumenge 26 de gener esta proposta que barreja màgia i teatre i conta la vida del dibuixant americà que va inventar el particular aparell

Tragaluz-Entrevista a Nacho Diago

Tragaluz-Entrevista a Nacho Diago

00:00:0005:09
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Alcoi

El Teatre Calderón d’Alcoi acollirà el diumenge 26 de gener l’espectacle La màquina de Rube Goldberg. És una proposta que presenta el mag Nacho Diago que barreja màgia i teatre i conta la vida del dibuixant americà que va inventar este particular aparell.

El mag, en Tragaluz, ha avançat que parlarà de “fets reals, del destí, si les coses passen perquè les provoquem o no o si existeix la sort”. I ho farà acompanyat pels actors Raquel Heredia, Santiago Martínez i Joan Ballester.

La cita serà l’últim diumenge del mes, a les 18 hores, al Teatre Calderón i les entrades ja estan a la venda en la taquilla i en Ticketalcoi.com.

Foto: Vicente A. Jiménez

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir