L'Orquestra Simfònica d'Alcoi tanca temporada el 26 de juny amb un concert al Teatre Calderón
La formació, dirigida per Bernat Quetglas, interpretarà 'Scheherazade' de Korsakov i 'Preludi de la migdiada d'un faune' de Debussy

Tragaluz-L'Orquestra Simfònica d'Alcoi tanca temporada el 26 de juny amb un concert al Teatre Calderón
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Alcoi
L'Orquestra Simfònica d'Alcoi (OSA) tancarà la seua temporada el proper dijous, 26 de juny, amb un concert al Teatre Calderón d'Alcoi. A les 19:30 hores s'iniciarà l'audició que comptarà amb l'estrena de Bernat Quetglas en la direcció de la OSA en un concert.
Inés Mira, vicepresidenta i pianista de la OSA, i Jorge Antequera, secretari i violiniste de la OSA, han estat en Tragaluz on han compartit amb els oients que per al concert van a interpretar Scheherazade de R. Korsakov i Preludi de la migdiada d'un faune de Debussy i han explicat com es preparen per a l'última actuació de la temporada 2024/2025.
En TicketAlcoi.com i en la taquilla del Teatre Calderón estan a la venda les entrades.
I, per últim, el diumenge 6 de juliol, a les 12 hores, en la sala Àgora se celebrarà un concert a càrrec de la Jove Orquestra de la OSA, del que també han avançat què podrà escoltar el públic.




