Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Josep Sempere: "Este 2025 està sent un any peculiar per a Banyeres de Mariola respecte als seus pressupostos i les possibilitats de fer amb ells"

L'alcalde explica la reducció en partides rere no aprovar-se l'actualització d'impostos, els desacords amb el nou servei del Busco o l'evolució de projectes

Entrevista a Josep Sempere, alcalde de Banyeres de Mariola

Entrevista a Josep Sempere, alcalde de Banyeres de Mariola

00:00:0031:14
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Baneyeres de Mariola

Josep Sempere, alcalde de Banyeres de Mariola, ha fet un repàs a com està anant la legislatura i la gestió en aquest 2025.

En l'entrevista en el programa Hoy por hoy Alcoy, el batle ha subratlla que "este 2025 està sent un any peculiar per a Banyeres de Mariola respecte als seus pressupostos i les possibilitat de fer en ells" indican que rere que l'oposició, integrada per PP i PSOE, no donaren suport a la proposta del govern local, de Compromís, d'actualitzar i incrementar els impostos per tal de cobrir despeses, rere no poder utilitzar el romanent de tresoreria, han hagut d'aplicar retallades, fins a un 40%, en diferents partides.

Per altra banda, Sempre també ha explicat els desacords amb horaris del nou servei de l'autobús comarca, Busco; la novetat en el projecte del Pla Edificant per al CEIP Alfonso Iniesta o el servei de recollida dels residus porta a porta.

En la conversa, que pots tornar a escoltar ací, el batlle acaba convidant als oients als dies grans de les festes en honor a Santa Maria Magdalena que seran aquest cap de setmana.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir