María García: "Agres no para de pujar en habitants i durant les Festes es pot veure encara més que la població té molta vida"
L'alcaldessa de la localitat ha repassat en Hoy por Hoy Alcoy el programa d'actes que va començar a mitat de juliol i acabarà a finals de setembre amb les Romeries i ha explicat que han iniciat el procés per a construir noves vivendes
María García Pascual, alcaldesa de Agres, en el estudio central de Radio Alcoy, con un ejemplar de la revista de fiestas
Alcoi
L'alcaldessa d'Agres, María García Pascual, ha estat en el programa Hoy por Hoy Alcoy per a fer un repàs de les activitats programades amb motiu de les seues festes patronals amb quasi dos mesos i mig, des del 19 de juliol fins al 28 de setembre amb la tercera de les Romeries.
Amb els actes centrals com l'elecció de les reines, les representacions de L'Aparició de la Mare de Déu, Dia del Farolet, Dia del Pastoret, amb l'esperada i tradicional Ambaixada, Dia de la Mare de Déu... com a principal punt d'atenció, María convida a tots a participar.
María García: "Agres no para de crèixer i en festes es veu encara més aquesta activitat" (26/08/2025)
Però a més explica que la població no para de crèixer. Les cases buides ja estan plenes i per això han vist necessari construir noves vivendes i ens explica el procés que han iniciat que fer les infraestructures com llum, aigua.. en la zona de Bonell per a en un futur, construir uns 15 habitatges en aquestes parceles. També al mateix lloc explica que han demanat una subvenció per a construir un auditori o que al col·legi han hagut de fer xicotetes reformes per a adaptar-se a l'increment d'alumnes. En l'àudio adjunt la podem escoltar.
Paco Agulló
Licenciado en Geografía e Historia y, por ello,...Licenciado en Geografía e Historia y, por ello, contador de historias. Entró a formar parte Radio Alcoy en 2018. En la actualidad colabora con entrevistas en Hoy por Hoy, la redacción de noticias para Hora 14 y narraciones en Carrusel Deportivo Local. Apasionado por el baloncesto hasta el punto de presidir la liga local.