Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Ximo Canet exposa a Eivissa i Mallorca, després de col·laborar a Menorca i abans de tornar a mostrar obra seua a Alcoi

L'exposició a la illa eivissenca que s'inaugura aquest dissabte 6 porta per nom 'La mar amb vida. Homenatge a les espècies marines del Mediterrani'

Ximo Canet, amb un dels quadres de l'exposició a Eivissa / Ximo Canet

Ximo Canet, amb un dels quadres de l'exposició a Eivissa

Alcoi

El pintor alcoià Ximo Canet no para. Són moltes les exposicions i projectes que està portant avant les últimes setmanes i en una xicoteta entrevista en el programa Hoy por Hoy Alcoy ens ho explica.

En l'àudio adjunt podem escoltar com ens parla de la mostra que inaugurarà aquest dissabte 6 en Can Tixedo Art Café, un gran lloc de prestigi cultural d'Eivissa amb l'exposició 'La mar amb vida. Homenatge a les espècies marines del Mediterrani'. També ho farà posteriorment a Mallorca.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Ximo Canet ens explica les exposicions que ha fet i les que té preparades per als pròxims dies i setmanes (05/09/2025)

00:00:0007:25
Descargar

També ens explica altres iniciatives com una col·laboració feta a Menorca o la pròxima que proposta que farà a l'IVAM CADA Alcoi dins de la secció Ordit, amb una de les seues obres de gran tamany, a més del projecte conjunt a Els Poblets, on té el seu estudi.

Paco Agulló

Paco Agulló

Licenciado en Geografía e Historia y, por ello, contador de historias. Entró a formar parte Radio Alcoy...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir