Teatram alça el teló de la seua cinquena edició amb quatre obres d’alt nivell
Adolfo Mataix i Elisa Guillem exposen la programació de la Mostra de Teatre Amateur d’Alcoi que estarà en escena des de hui fins al diumenge 21 de setembre

Tragaluz-Adolfo Mataix i Elisa Guillem presenten Teatram 2025, la Mostra de Teatre Amateur d'Alcoi que se celebra del 18 al 21 de setembre de 2025
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Alcoi
Tot enllestit per tornar a gaudir del teatre amateur a Alcoi. Aquest dijous arriba la cinquena edició de Teatram que estarà protagonitzada per quatre companyies que venen des de Catalunya, la Comunitat Valenciana i Aragó.
Abans que s’alce el teló d’aquest certamen, que va nàixer en el sí de la Comissió d’Arts Escèniques del Consell de Cultura, en Tragaluz hem rebut a Elisa Guillem, regidora de Cultura, i Adolfo Mataix, de l’organització d’aquest esdeveniment teatral. En la conversa, que podeu tornar a escoltar ací, han indicat que per a l’edició d’aquest 2025 van rebre la candidatura de 147 obres però només quatre eren les elegides.
Així, els espectadors i espectadores podran gaudir d’estes funcions:
Dijous 18 de setembre, a les 20 horas, la companyia barcelonina Los Escultores del aire presenta Game Over; el divendres 19 de setembre, a la mateixa hora, serà el torn dels actors i actrius de Stres de Quatre, que venen des d’Albalat dels Sorells, per representar Cantando bajo las balas; Belle Époque és l’obra basada en el guio de Rafael Azcona i serà representada el dissabte 20 de setembre, a les 20 hores, per la companyia Locos por actuar, de Saragossa; i el colofó arribarà diumenge 21, a les 19 hores, amb Les indòmites a càrrec de la companyia Els Carlins de Manresa.
Guillem i Mataix han donat algun tast d’aquestes històries i per veure-les i viure-les en directe, conviden a anar al Teatre Calderón, escenari de totes les funcions de Teatram. Les entrades, a 5 euros, estan a la venda en la taquilla del Teatre Calderón i en TicketAlcoi.




