Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Alicia Senabre i Agnés Ortega, dos alcoianes en la coordinació de figurants de la pel·lícula 'El Cautivo'

Ortega, actriu, escriptora i directora de cinema, comparteix en 'Hoy por hoy Alcoy' com va ser l'experiència de participar en l'obra cinematogràfica d'Amenábar

Entrevista-Les alcoianes Alicia Senabre i Agnés Ortega participen en la pel·lícula 'El Cautivo' d'Amenábar

Entrevista-Les alcoianes Alicia Senabre i Agnés Ortega participen en la pel·lícula 'El Cautivo' d'Amenábar

00:00:0014:49
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Alcoi

Dos alcoinaes han participat en la pel·lícula El Cautivo d'Alejandro Amenábar encarregant-se de la coordinació dels figurants. Són Alicia Senabre i Agnés Ortega que van treballar en la selecció d'extres i acompanyant-los en les jornades de rodatge que es van celebrar en la primavera de 2024.

En Hoy por hoy Alcoy, Ortega, que és actriu, escriptora i directora de cinema, ha explicat com va ser el càsting i el dia a dia en el set de rodatge per a aquest llargmetratge que, entre d'altres llocs, es van gravar escenes en Bocairent, un municipi de Mariola.

En la conversa, Ortega, que també ix en la pel·lícula en una figuració especial a l'inici de la història, també comparteix com ha estat l'experiència de treballar en aquesta gran producció.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir