Joan Aracil i Héctor Pulido dialogaran amb la guitarra i el trombó en un concert a Alcoi
L'audició 'Nostàlgies i ritmes oberts' serà el dijous 23 d'octubre a les 19:30 hores a la Casa de Cultura
Tragaluz - Entrevista a al guitarriste Joan Aracil i el tromboniste Héctor Púlido amb motiu del concert que oferiran a Alcoi
Alcoi
La Casa de Cultura acollirà el dijous 23 d'octubre el concert Nostàlgies i ritmes oberts a càrrec del guitarriste Joan Aracil i el tromboniste Héctor Pulido. Els músics han estat en Tragaluz per compartir amb els oients com va sorgir aquesta iniciativa i quin repertori musical van a tocar. Una selecció d'obres que compta amb una estrena perquè Jordi Monllor els ha compost una peça per a d'ells i este concert.
El mateix s'iniciarà a les 19:30 hores del 23 d'octubre i les entrades estan a la venda en TicketAlcoi. Per anar obrint boca, en esta entrevista expliquen com estan preparant-se per a l'actuació i què escoltarà el públic.