La Filà Andaluces, dins del seu any de capità, i la Fundació Mutua Levante ens mostren els Sant Jordis més universals en una exposició
El capità Javi Ferrándiz, el primer tro Nando Moncho i el secretari i patrono de la Fundació, Pep Jordá, han estat en el programa Hoy por Hoy Alcoy
Nando Moncho, Pep Jordá i el capità Javi Ferrándiz, en l'estudi central de Radio Alcoy
Alcoi
Dins dels actes culturals vinculats a l'any de capità de la Filà Andaluces, els populars Contrabandistes, tenen en marxa junt a Fundació Mutua Levante, fins al 29 d'octubre, la mostra que porta per títol 'Sant Jordi universal' en la sala d'exposicions de la pròpia Fundació Mutua Levante.
La Filà Andaluces parla de la seua exposició 'Sant Jordi universal' en Fundació Mutua Levante (20/10/2025)
El capità Javi Ferrándiz ha estat en el programa Hoy por Hoy Alcoy per a explicar aquesta original iniciativa i ha estat acompanyat pel primer tro de la filà, Nando Moncho, i pel secretari i patrono de la Fundació, Pep Jordá, qui ha participat junt a Víctor Riaza i Visual Producciones en la materialització d'aquesta exposició.
La mostra està a més vinculada al 750 aniversari del patronatge de Sant Jordi de la ciutat d'Alcoi. Ferrándiz també ens parla d'altres dos futures iniciatives com són un llibre sobre les normes dels cotos i un concert de l'Orquestra Simfònica Alcoiana a benefici de Coratge. En l'àudio adjunt escoltem el que ens han explicat.
Paco Agulló
Licenciado en Geografía e Historia y, por ello,...Licenciado en Geografía e Historia y, por ello, contador de historias. Entró a formar parte Radio Alcoy en 2018. En la actualidad colabora con entrevistas en Hoy por Hoy, la redacción de noticias para Hora 14 y narraciones en Carrusel Deportivo Local. Apasionado por el baloncesto hasta el punto de presidir la liga local.