Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Universitat d'Alacant i l'Associació d'Alzheimer d'Alcoi signen un conveni de col·laboració

La rectora de la UA, Amparo Navarro, i la presidenta d'AFA Alcoi, Pepa Gomis, han sigut les que han protagonitzat aquest acte

Els representants d'AFA Alcoi i de la Universitat d'Alacant després de signar el conveni / Universitat d'Alacant

Els representants d'AFA Alcoi i de la Universitat d'Alacant després de signar el conveni

Alcoi

La Universitat d’Alacant i l’Associació d’Alzheimer d’Alcoi han signat un conveni de col·laboració perquè l’alumnat de la UA puga fer pràctiques curriculars i extracurriculars en l’associació.

La signatura del conveni ha tingut lloc en el despatx rectoral i ha comptat amb la presència de la rectora de la UA, Amparo Navarro; el vicerector d’Estudiants i Ocupació, Raúl Ruiz Callado; la degana de Ciències de la Salut, Rocío Juliá; la directora del Secretariat Suport a Estudiants i Ocupabilitat, Diana Jareño; la directora del Servei Promoció de l’Ocupació i Inclusió Social, Esther Gallego; així com també la presidenta de l’associació alcoiana, Pepa Gomis Casasempere; i la directora, Susana Párraga.

Un instant de la signatura del conveni amb Pepa Gomis i Amparo Navarro com a protagonistes

Un instant de la signatura del conveni amb Pepa Gomis i Amparo Navarro com a protagonistes / Universitat d'Alacant

Un instant de la signatura del conveni amb Pepa Gomis i Amparo Navarro com a protagonistes

Un instant de la signatura del conveni amb Pepa Gomis i Amparo Navarro com a protagonistes / Universitat d'Alacant

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir