Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Xixona ho té tot preparat per a gaudir del millor torró en la més gran Fira de Nadal amb més d'un centenar d'expositors del 4 al 8 de desembre

L'alcaldessa Isabel López explica en Hoy por Hoy Alcoy detalls del que han preparat per als pròxims dies en una cita que arriba a la seua edició 17 i amb l'actor i presentador Arturo Valls com a convidat especial en la inauguració

Imatge d'arxiu de la Fira de Nadal de Xixona / Ajuntament de Xixona

Imatge d'arxiu de la Fira de Nadal de Xixona

Xixona

Xixona ho té tot preparat per a una de les seues cites anuals més esperades. Es tracta de la 17 edició de la Fira de Nadal que tindrà lloc del 4 al 8 de desembre, amb més d'un centenar d'expositors, esperant a més de 100.000 visitants i amb nombroses activitats paral·leles culturals i solidàries.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Isabel López. "Volem que tot el món vinga a Xixona per a gaudir del millor torród del món" (01/12/2025)

00:00:0010:16
Descargar

Isabel López, alcaldessa de Xixona, ha explicat en el programa Hoy por Hoy Alcoy detalls al respecte de tot el que tenen preparat amb música tradicional, danses, jazz, teatre per als més menuts, exposicions, showcooking... i amb l'actor i presentador Arturo Valls com a convidat especial en la inauguració. En l'àudio adjunt podem escoltar-la.

Paco Agulló

Paco Agulló

Licenciado en Geografía e Historia y, por ello, contador de historias. Entró a formar parte Radio Alcoy...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir