Julio Trelis: "Els que vivien fa quatre mil anys en estes terres eren molt semblants a nosaltres"
L'historiador responsable d’un projecte d’excavacions realitzades als anys vuitanta parla del poblat de l’edat del bronze de Mas del Corral

Històries d'ací amb Julio Trelis (29/12/2025) "Els que vivien fa 4.000 anys en estes terres eren molt semblants a nosaltres"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Alcoy
El poblat de l’edat del bronze de Mas del Corral és el punt on se situa Històries d’ací este dilluns amb l'historiador Julio Trelis, responsable d’un projecte d’excavacions realitzades als anys vuitanta.
El membre fundador del Centre Alcoià d’Estudis Històrics i Arqueològics (CAEHA) presenta qui eren i a què es dedicaven les gents d’aquella època. "Els que vivien fa quatre mil anys en estes terres eren molt semblants a nosaltres".
Parla de les activitats que desenvolupaven al Mas del corral i on s'hi troba i com era a través dels descobriments realitzats als anys vuitanta en les excavacions de les quals era responsable i que va descobrir amb tota seguretat Eduardo Segura, col·laborador de Camilo Visedo, el creador del Museu Arqueològic d’Alcoi.

Lucía Gadea
Licenciada en Ciencias de la Información y trabaja en Radio Alcoy desde 2000. Como Jefa de Informativos...




