Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Prop de 850 persones de totes les edats participen en la XIX Sant Silvestre Alcoiana Mutua Levante 2025

725 han participat en la carrera d'adults i més de 120 xavals en les de menuts pel matí - Tot i no ser una prova competitiva, el guanyador ha sigut Sergio Domene de Villena, seguit pels alcoians Juan Gomis i Juan Carlos Cortell, mentre que en fèmines ha guanyat Carolina Sánchez, seguida de Inés Cuesta i Noelia Ponsoda

Instants abans de l'eixida de la XIX edició de la Sant Silvestre Alcoiana Mutua Levante / Paco Agulló

Instants abans de l'eixida de la XIX edició de la Sant Silvestre Alcoiana Mutua Levante

Alcoi

Què millor forma d'acabar l'any que fent esport. Són ja XIX les edicions que s'han celebrat de la Sant Silvestre Alcoiana Mutua Levante amb èxit de participació. Unes xifres similars a les de l'any passat s'han donat en la cita d'aquest 2025, primer pel matí amb els més menuts, més de 120, en les diferents distàncies segons les edats, i després per la vesprada en la carrera d'adults amb 725 participants.

De forma puntual, a les 18 hores, de nou des de la Plaça Ramón i Cajal, i amb el jove Aitor Márquez com a mestre de cerimònies, s'ha donat eixida la Sant Silvestre amb 6 quilòmetres de recorregut i amb dos passos per la línea de meta ubicada en el mateix lloc de l'eixida.

Prèviament s'han fet el sorteig entre els participants de cinc lots de Nadal, tres formatges i un cuixot i la carrera ha cobert el seu recorregut sense cap incident. No han faltat les disfresses d'àngels, vikings, rellotges, mimos, mestresses de casa, arbres de Nadal, un grinch, un Goku i sobretot nombrosos detalls de Nadal, fins i tot un parell de mascotes i carrets de xiquets. Per suposat no han faltat les cadires adaptades de Fem Camí.

No han volgut faltar a aquesta cita esportistes alcoians com el judoka Gaizka Porras o l'àrbitre-jutge de línea Rubén Porras, tot i que no han estat entre els participants alguns dels guanyadors de les últimes edicions com Joan Montes, Ovidi Albert o Eric Baena.

Així i tot ha hagut un molt bon nivell entre els participants. I és que tot i no ser competitiva, sempre hi ha corredors que volen fer bons temps i posar el seu nom en el podi de la prova. En aquesta ocasió el guanyador en xics ha sigut Sergio Doméne, natural de Villena tot i que viu a Banyeres de Mariola i que l'any passat va ser quart. L'han seguit en la segona i tercera plaça els alcoians Juan Gomis i Juan Carlos Cortell. En xiques primera ha sigut Carolina Sánchez, seguida per Inés Cuesta segona i Noelia Ponsoda, tercera.

En les xarxes socials de Radio Alcoy podem veure imatges de la prova, amb la benvinguda del regidor d'Esports, Alberto Belda.

Els tres primers classificats en categoria masculina en la XIX edició de la Sant Silvestre Alcoiana Mutua Levante

Els tres primers classificats en categoria masculina en la XIX edició de la Sant Silvestre Alcoiana Mutua Levante / Paco Agulló

Els tres primers classificats en categoria masculina en la XIX edició de la Sant Silvestre Alcoiana Mutua Levante

Els tres primers classificats en categoria masculina en la XIX edició de la Sant Silvestre Alcoiana Mutua Levante / Paco Agulló

Paco Agulló

Paco Agulló

Licenciado en Geografía e Historia y, por ello, contador de historias. Entró a formar parte Radio Alcoy...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir