Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Muboma celebra les jornades de portes obertes els diumenges 8 i 22 de febrer

El museu organitza una visita guiada i taller al voltant de dos contes adreçats als xiquets i les xiquetes

El Muboma celebra dos jornades de portes obertes este febrer_Entrevista a Elena Méndez, coordinadora del Muboma

El Muboma celebra dos jornades de portes obertes este febrer_Entrevista a Elena Méndez, coordinadora del Muboma

00:00:0009:35
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Alcoi

El Museu del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant (Muboma) ha organitzat dos jornades de portes obertes per als diumenges 8 i 22 de febrer i inclouen dos activitats, que s'iniciaran a les 11:30 hores, vinculades amb dos contes.

Elena Méndez, coordinadora del Muboma, ha explicat en Hoy por hoy Alcoy que este diumenge l'activitat tindrà relació amb el conte d'Els tres porquets. Els assistents, sobretot els xiquets i les xiquetes, escoltaran primer la història; després, hi haurà una explicació didàctica per part del museu i, per últim, se celebrarà un taller amb Manetes de punt. Per al diumenge 22 de febrer, com ha indicat a l'entrevista, la jornada estarà dedicada al conte de Pinotxo amb la mateixa dinàmica.

Aquestes activitats, emmarcades en la iniciativa Un museu de conte, són gratuïtes si bé cal inscripció escrivint a visitas@muboma.com o cridant al telèfon 96 554 44 18 amb un mínim de 48 hores d'antelació.

Per últim, Méndez ha anunciat que ja han obert el plaç per al concurs de microrelats. Les bases estaran al web del Muboma.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir