El disc 'La Revolució del Petroli' veurà la llum el 20 de febrer a Alcoi
És un treball col·lectiu de We are not brothers, Hugo Mas, Abraxas i PanDemian i es presentarà a l'IVAM CADA Alcoi amb una taula redona i música en directe
Tragaluz -Damià Llorens parla sobre el disc 'La Revolució del Petroli' abans de la seua presentació a Alcoi
Alcoi
El divendres 20 de febrer, a partir de les 19 hores, començarà l'acte a l'IVAM CADA Alcoi on presentaran el disc La Revolució del Petroli, un treball a càrrec de We are not brothers, Hugo Mas, Abraxas i PanDemian. Un treball col·lectiu que a través de la música i la paraula -ja que va acompanyat d'un llibret explicatiu- fa referència a la història de la industrialització, la Revolució del Petroli i els anys de després.
L'estrena s'iniciarà amb una sessió de DJ de músiques experimentals i industrials amb Ximo Noguera; seguirá amb una taula redona amb Damià Llorens, Hugo Mas, Ximo Noguera, Jordi Tormo i Juan Carlos Cembreros i, per acabar, el directe on Abraxas i Hugo Mas tocaran i cantaran els temes del nou EP.
Damià Llorens, abans d'esta presentació, ha estat en Tragaluz on ha compartit amb els oients l'origen d'aquest projecte, com ha estat el procés de creació del disc i com serà l'estrena. Per assistir a l'acte, estan a la venda les entrades en TicketAlcoi.com o en la taquilla del Calderón.