Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Rescaten dos homes a Cadaqués després de bolcar la barca en què anaven

Els Bombers els han rescatat amb símptomes d'hipotèrmia després que la barca en què navegaven ha bolcat prop de la cala Guillola

Els Bombers de la Generalitat han rescatat aquest diumenge a Cadaqués dos homes que han caigut al mar després que la barca en què navegaven ha bolcat.

Dos homes han caigut al mar a Cadaqués, a l'Alt Empordà, aquest diumenge al migdia després que la barca en què navegaven ha bolcat. L'incident ha passat prop de la cala Guillola i els homes han aconseguit arribar fins a unes roques. Des d'allà, els Bombers els han rescatat en helicòpter, ja que es trobaven en una zona de difícil accès. L'estat dels dos accidentats és estable però tot i amb això se'ls ha traslladat a un centre d'atenció primària perquè presentaven símptomes d'hipotèrmia.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir