1.570 mossos a punt per evitar incidents si el Barça guanya la Lliga
Gairebé la meitat dels agents es desplegaran a Barcelona, sobretot a la Rambla i a la plaça de Catalunya
Els Mossos d'Esquadra han preparat el dispositiu per si el Barça guanya aquest diumenge la Lliga. Hi haurà 1.570 agents distribuïts per tot Catalunya, 700 dels quals a Barcelona.
Dels 700 mossos que es desplegaran a Barcelona aquest diumenge si els de Guardiola es proclamen campions de la Lliga, la major part estaran a la zona de la Rambla de Canaletes i a la Plaça de Catalunya.
El dispositiu al centre de la ciutat preveu una zona de seguretat que s'ubicarà al carrer Pelai i es faran filtres per evitar que les persones que festegin el triomf del Barça entrin a la zona de celebració amb ampolles de vidre, bengales, llaunes i objectes contundents.
A la resta de Catalunya, els mossos es desplegaran en les diferents poblacions, fent especial incidència en aquells indrets on prèviament s'han registrat concentracions que hagin pogut acabar amb incidents.




