Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Baixa el consum un 20% a la Feria d'Abril 2011

Al voltant d'un milió i mig de persones han visitat aquest any la Feria d'Abril de Catalunya, que ha tancat les portes aquest diumenge

Al voltant d'un milió i mig de persones han visitat aquest any la Feria d'Abril de Catalunya, però malgrat la bona afluència de públic la gent no consumeix el mateix que en edicions anteriors.

Així ho ha afirmat el president de la Federació d'Entitats Culturals Andaluses a Catalunya, Francisco Garcia, que assegura que encara que les pluges han dificultat en certs moments la feina, el factor determinant d'aquesta baixada en el consum és la crisi econòmica que passa factura per segon any consecutiu. Segons la organització, el descens en el consum se situaria entre el 15% i el 20%, encara que aquestes xifres no són definitives.

Els responsables de les casetes asseguren que han notat aquesta baixada i fins i tot apunten a canvis de cara a l'edició de l'any que ve. Javier Vila, president de la Hermandad de Santa Coloma, destaca que l'any passat les vendes van baixar i, tenint en compte els números de la present edició, es planteja llogar un espai molt més reduït per ajustar la despesa.

La Feria d'Abril va tancar aquest diumenge les portes després de 10 dies a l'esplanada del Fòrum en la quarantena edició d'aquest esdeveniment.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir