Condemna de 830.000 euros per a Santiago Dexeus
Són uns fets que es remunten al 2006, quan el ginecòleg va llençar unes acusacions contra els responsables de la clinica que porta el seu nom quan aquest centre va prescindir dels seus serveis
En la sentència, la jutge considera que el ginecòleg va incórrer en un acte de "competència deslleial" quan va fer unes declaracions denigrants, inexactes i impertinents per a perjudicar la imatge i credibilitat del Consultori Dexeus, del qual va ser obligat a jubilar-se per part dels seus socis.
Però és que a més, segons la magistrada, el condemnat havia obert una consulta com a ginecòleg independent a la Clínica Tres Torres de BCN, abans de la seva polèmica baixa del consultori que porta el seu nom. O sigui, que durant un temps va coincidir que treballava als dos llocs a l'hora.
Per la acusació, la dels danys i perjudicis morals, la jutge el condemna a pagar 100.000 euros, i a publicar notes de rectificació de les declaracions denigrants.
Per la segona, la de la competència deslleial, li imposa el pagament de 730.000 euros més.
Santiago Dexeus ho nega tot.

Susanna Ruiz
Periodista. Animals i llibres.




