Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El PP obté el regidor número 9 a l'Ajuntament de Barcelona

El Tribunal Superior de Justícia ha acceptat el recurs presentat pels populars i els atorga 57 vots que en un primer moment van ser considerats nuls.

La ressolució del TSJC significa que el PP guanya un regidor a costa de Convergència i Unió que passa de 15 a 14. La federació nacionalista ja ha anunciat que presentarà recurs d'empare davant del Tribunal Constitucional.

Más información

El Tribunal ha considerat que hi ha 57 paperetes que es van considerar vots nuls que en realitat són vots per al Partit Popular. La ressolució no altera les majories a l'Ajuntament de Barcelona, però li complica les coses a CiU que haurà de gestionar totes les àrees i els districtes amb 14 regidors. La formació nacionalista ha anunciat que presenta recurs d'empare davant el tribunal constitucional. Tot i això, la constitució del nou ajuntament ja no s'ajornarà més i Xavier Trias serà nomenat alcalde el proper 1 de juliol

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir