Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El govern aprova avui la llei òmnibus

Es diu que l'objectiu és agilitar tràmits administratius, però que a la pràctica desmunta diverses lleis del tripartit. El rebuig de l'oposició ha fet dividir el projecte en 3 lleis que avui reben llum verda del govern i que aquesta nit tornava a defensar el president Mas. Diu que és un primer pas per "desmuntar l'excessiva burocràcia" que té el país

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha defensat aquest dilluns a Pacs del Penedès (Alt Penedès) que la Llei Òmnibus és un primer pas per "desmuntar l'excessiva burocràcia" que té el país que "enlloc d'estimular el que fa és ofegar". Mas ha dit durant els propers anys "un factor importantíssim de la competitivitat i productivitat diferencial entre els països" serà "quins tenen unes administracions més competitives o que fan la vida més fàcil a la seva gent". El president de la Generalitat ha participat aquest dilluns al vespre a la Nit Empresarial del Penedès on s'han lliurat els premis a la iniciativa empresarial. En aquest context, Mas ha demanat que el Penedès no perdi la seva personalitat.

Mas ha afirmat aquest dilluns que l'administració ha d'estudiar la manera de convertir-se en un aliat per a l'empresa i no pas en un adversari. En aquest sentit, el president de la Generalitat ha destacat que té la "banya posada" en la lli que ha de "desmuntar una part de l'excessiva burocràcia que té el país" que, segons Mas, "enlloc d'estimular el que fa és ofegar".

El president de la Generalitat ha lliurat aquest dilluns els premis de la Unió Empresarial del Penedès a la iniciativa empresarial que s'ha celebrat al Celler Waltraud de Bodegues Torres a Pacs del Penedès. En aquest context, Mas ha llançat un missatge d'optimisme remarcant que hi ha molta gent a Catalunya que demostra que en moments difícils "es pot créixer, invertir i crear llocs de treball". Mas ha demanat "una mica més d'esforç" als empresaris per "aconseguir donar la volta a una situació que en podem sortir relativament enfortits", ha sentenciat.

"Molta gent haurà quedat pel camí i això és una desgràcia perquè és molt fàcil destruir teixit industrial i molt difícil fer-ne brotar però hi ha moltíssims exemples de gent que hi està posant una gran iniciativa, ganes i molta creativitat". Amb aquestes paraules Mas ha volgut encoratjar als empresaris i emprenedors defensant que aquesta és una "realitat viva del país".

A resposta d'alguna pregunta del públic assistent, Mas ha defensat que el Govern vol introduir a Catalunya el model de formació professional d'Alemanya. El president ha dit que el país ha arribat a un punt en què "hi ha molta gent a la universitat i molt poca a la FP" i per aquest motiu, ha dit, "cal omplir aquest buit". El model que defensa Mas és el d'una formació professional dual que comparteixi la formació teòrica amb la pràctica

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

El president Mas defensa la llei òmnibus que s'aprova avui

00:00:0000:06
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir