Comença la 22 ena edició del Concurs Internacional de Focs Artificials de Tarragona
Fins dissabte participaran 5 pirotècnies que competiran per disparar l'espectacle pirotècnic de Santa Tecla. De les empreses seleccionades només dues són estrangeres aquest any, procedents d'Austràlia i Itàlia.
Avui es dona el tret de sortida al Concurs Internacional de Focs Artificials de Tarragona, en el que hi participaran 5 pirotècnies, tres espanyoles, una australiana i una italiana. Aquest any es preveu l'assistència de més de 40.000 persones, que s'acostaran fins a Tarragona per gaudir dels focs. I és que, després de 22 anys, el concurs ha anat adquirit un reconeixement internacional en el món de la pirotècnia i ha traspassat fronteres.
Els premis i dotacions econòmiques són els mateixos que l'any passat i el veredicte del jurat es donarà a conèixer a tots els concursants aquest diumenge.




